1001 - 1002 - Black Debbath!
Ingen band i verden har spilt på flere Tons of Rock enn Black Debbath. De har spilt på alle festivaler (inkludert den som ble avlyst fordi det kom en liten pandemi).
Black Debbath / Tons of Rock/Ekebergsletta / 24.06.26
I år har de til og med satt ny rekord i nedtelling til ei låt - vi havnet helt på ett tusen, som var en fin intro til "1001-1002-1003" og dermed kan sommerens første, triveligste og mest høylytte festival spilles i gang!
Bølerbandet er alltid solid og leverte også i år helt som forventet. Ekebergsletta runget av allsang og gledesbrøl. Black Debbath har mange venner rundtom, og denne gangen fikk de besøk av Stabskorpset som spilte noen trudelutter med dem.
Black Debbath fortsetter utrettelig sin kamp mot sosial dumping og urettferdighet, og vi gleder oss til de skal åpne Tons of Rock 2027 også!
Del på Facebook | Del på Bluesky
Tons of Rock: Black Debbath på hjemmebane
(27.06.24) Det er ingen selvfølge at Tons of Rock åpnes av av Black Debbath. Rykter tilsier at de har spilt på 12 av ti mulige festivaler (også de som måtte kanselleres grunnet et virus). Personlig synes jeg de egentlig burde fått ros for å ha holdt ut med oss publikummere i alle disse årene. Jeg kan ikke tenke meg hvor grusomt vanskelig det er å stå der oppe, ha ansvaret for å vekke til live et hav av rockere på Ekebergsletta, og vite at festivalens fremtid står og faller på dem!
25 år med Black Debbath
(04.06.24) De påstår riktig nok at de hater jubileer. Men dette jubileet skal feires!
Black Debbath spiller Tons of rock
(11.06.20) Festivalen er riktig nok avlyst, men det stopper ikke Black Debbath.
Gjør UD nok for norske gangstere i utlandet?
(25.01.13) De har nese for det dagsaktuelle, det skal de ha.