The Cure til Oslo Spektrum

En stor begivenhet for mange av våre trofaste lesere er i emning: The Cure spiller i Oslo Spektrum neste år.

The Cure


De ga ut sitt foreløpig siste studioalbum i 2008 - "4:Dream" var kanskje deres mest pop-innretta album siden "Wish" (1992). Men størst var de på '80-tallet, da de surfa verden rundt med "Kiss Me, Kiss Me, Kiss Me" (1987) og "Disintegration" (1989) i bagasjen.

12. oktober 2022 inntar de Oslo Spektrum. Og ja, Robert Smith er fortsatt frontfigur. Det er en onsdag, men det er vel lov å håpe på "Friday, I'm In Love"?

Support: The Twilight Sade

Ordinær salgsstart torsdag 9. desember kl. 10.00.
Forsalg til medlemmer via livenation.no fra onsdag 8. desember kl. 10.00.


Del på Facebook | Del på Bluesky

Absolute The Cure

(02.11.24) Absolutt alle låtene har kvaliteter som gjør at jeg egentlig har lyst til å høre på dem igjen og igjen og igjen. Her finnes ingen singler som kommer til å toppe hitlistene, men dette er ei skive som kommer til å holde seg i uendelig tid.


The Cure: Lebestift-maraton gjennom fire tiår

(12.02.08) (Oslo/PULS): 15 og et halvt år har gått siden en septemberkveld i 1992 da The Cure promoterte "Wish" foran 5.000 mennesker i Oslo Spektrum. Tiden har stått stille for The Cure, og det er en bra ting. Med samme image, nesten samme band og omtrent de samme låtene gav The Cure et utsolgt Spektrum med sulteforede fans tre timer med alt man kunne ønske seg.


Bring Me The Horizon - helt hinsides bra!

(26.06.26) For min del tror jeg ikke noe annet band på Tons kommer til å overgå denne konserten. Jeg havnet i en fullstendig konsertboblerus, og ville ikke at konserten skulle ta slutt.


Da strømmen tok President

(25.06.26) Bandet som først dukket opp i fjor er virkelig noe å følge med på fremover, for dette rocker!


1001 - 1002 - Black Debbath!

(25.06.26) Ingen band i verden har spilt på flere Tons of Rock enn Black Debbath. De har spilt på alle festivaler (inkludert den som ble avlyst fordi det kom en liten pandemi).


Velkommen til Tons of Rock!

(24.06.26) Tons of Rock har blitt en av de mest inkluderende festivalene i hele verden. Og nå er vi i gang!