GWEN STEFANI: Følger opp suksessen før årsskifte
GWEN STEFANI: Følger opp suksessen før årsskifte

Gwen Stefani med nytt soloalbum

Gwen Stefanis solokarriere begynte da hun i 2004 ga ut ”Love, Angel, Music, Baby”, og fikk kjempesuksess. Nu er hun klar med oppfølgeren, som musikalsk kommer til å ligne mye på debuten.


Stefani beskriver overfor MTV.com den foreløpig utitulerte utgivelsen som ”ear-candy”. - Det er mange låter som henger igjen fra den første utgivelsen, og det er en del nye som jeg har laget sammen med Pharrell Williams. I tillegg er Tony Kanal (No Doubt) og Akon viktige bidragsytere, fortalte Stefani nylig.

Det er ikke satt noen offisiell releasedato, men frøkna selv håper at skiva skal være i handelen før årsskifte.


Del på Facebook | Del på Bluesky

Gwen Stefani - Skuffet stort!

(10.10.07) (Oslo/PULS) Amerikanerne sier av og til om stjernene sine at ”That girl is bad, meaning good”. Vel, i Gwen Stefanis tilfelle så kan man trygt si at hun har forandret det ordtaket for alltid til: ”That girl is bad, meaning bad…” Gjør dere klar for århundrets slakt på Puls.no


Gwen Stefani til Oslo Spektrum

(15.03.07) Den tidligere No Doubt-vokalisten, som de siste årene har gjort enorm suksess som soloartist, kommer til Oslo i høst. Datoen er 9. oktober.


Gwen Stefani: The Sweet Escape

(14.12.06) Etter over 20 år i den utrolige suksessfulle punk/rock-gruppa No Doubt så klarte Gwen Stefani å lykkes massivt med å gå solo med albumet Love Angel Music Baby i 2004. Det er bare så synd at hun ikke vet når hun skal stoppe, fordi dette kan sammenlignes med filmen ”Speed 2: Cruise Control”… Var den virkelig nødvendig å lage?


Gwen Stefani: Love Angel Music Baby

(30.11.04) Mye av skrytet Gwen Stefani har mottatt for sin solodebut, er berettiget. "Love Angel Music Baby" er en gjennomført lekker plate, men den scorer mer på stil og eleganse enn på det musikalske.


No Doubt oppsummerer også

(12.09.03) Nyhetene om samleplater kommer som hagl nå for tiden, og siste ut er No Doubt. Til jul oppsummerer de sin 11 år gamle platekarriere.


Bring Me The Horizon - helt hinsides bra!

(26.06.26) For min del tror jeg ikke noe annet band på Tons kommer til å overgå denne konserten. Jeg havnet i en fullstendig konsertboblerus, og ville ikke at konserten skulle ta slutt.


Da strømmen tok President

(25.06.26) Bandet som først dukket opp i fjor er virkelig noe å følge med på fremover, for dette rocker!


1001 - 1002 - Black Debbath!

(25.06.26) Ingen band i verden har spilt på flere Tons of Rock enn Black Debbath. De har spilt på alle festivaler (inkludert den som ble avlyst fordi det kom en liten pandemi).


Velkommen til Tons of Rock!

(24.06.26) Tons of Rock har blitt en av de mest inkluderende festivalene i hele verden. Og nå er vi i gang!