( )
( )

Feeder med nytt album i oktober

Det walisiske bandet Feeder slipper i oktober sitt første album etter selvmordet til trommisen Jon Lee.


Foreløbig releasedato er satt til 21. oktober, og en ny singel med tittelen "Come Back Around" vil bli sluppet i forkant av albumutgivelsen. Oppfølgeren til den kritikerroste "Echo Park" blir spilt inn med ex-Skunk Anansie-trommis Mark Richardson, men bandet vil foreløpig ikke bekrefte om han vil ta Lees plass på permantent basis.

I et intervju med bladet Kerrang, forteller vokalist Grant Nicholas at låtene på det nye albumet både bevisst og ubevisst, er influert av selvmordet til Jon Lee.


Del på Facebook | Del på Bluesky

- Støyfullt med Muse og Feeder

(14.05.01) (Oslo/PULS): Det ble en støyfull aften da de britiske trioene Muse og Feeder tok turen til Oslo og Rockefeller lørdag kveld. Overraskende nok var Rockefeller nesten fullsatt, og responsen var stor.


Feeder: Echo Park

(27.04.01) Feeder kan trygt plasseres i kategorien Fengende og gitarbasert støypoprock. Noe som da gjør det greit å nevne band som Weezer, Placebo og Foo Fighters i samme åndedraget. Sistnevnte band er det da også en link til i og med at produsenten på Echo Park, Gil Norton, også styrer spakene for Foo Fighters.


Bring Me The Horizon - helt hinsides bra!

(26.06.26) For min del tror jeg ikke noe annet band på Tons kommer til å overgå denne konserten. Jeg havnet i en fullstendig konsertboblerus, og ville ikke at konserten skulle ta slutt.


Da strømmen tok President

(25.06.26) Bandet som først dukket opp i fjor er virkelig noe å følge med på fremover, for dette rocker!


1001 - 1002 - Black Debbath!

(25.06.26) Ingen band i verden har spilt på flere Tons of Rock enn Black Debbath. De har spilt på alle festivaler (inkludert den som ble avlyst fordi det kom en liten pandemi).


Velkommen til Tons of Rock!

(24.06.26) Tons of Rock har blitt en av de mest inkluderende festivalene i hele verden. Og nå er vi i gang!