ALL SAINTS: Sisters are doing it for themselves! ( )
ALL SAINTS: Sisters are doing it for themselves! ( )

Slutt for All Saints, Nicole & Natalie Appleton går duo

Nicole og Natalie Appleton - halvparten av All Saints - har signert platekontrakt med Warner Music. Dermed ser det virkelig ut til at eventyret All Saints har kommet til veis ende.

All Saints


Ifølge britiske Daily Star og nme, har søstrene Natalie og Nicole Appleton allerede begynt å spille inn demoer for sitt første album som duo.

Daily Mirror melder på sin side at Shaznay Lewis, et tredje medlem av All Saints, ligger i forhandlinger om en solo-kontrakt.

Som man forstår; All Saints er et relativt hot navn i britisk presse for tida. De fleste peker ut gruppas fjerde medlem, Mel Blatt, som en slags årsak til de fleste problemene - fordi hun ikke lenger ønsker å la hele sitt liv styres av sitt medlemskap i All Saints.

Den planlagte Englands-turnéen står selvfølgelig i fare.


Del på Facebook | Del på Bluesky

Melanie Blatt: Stein helgen

(12.06.01) Eks-All Saints' Melanie Blatt første solosingel - "Let's Get Nice" - vekker oppsikt om dagen. Mest fordi den handler om gleden ved å bli høy gjennom marihuanarøyking. Mange er således bekymra for signaleffekten dette har til unge All Saints-fans.


Liam Gallagher & Liam Howlett - vår tids Linda & Yoko?

(08.01.01) Et og annet tyder på at det går mot slutten for den suksessrike jentegruppa All Saints. Skal vi tro den stadig mer høylydte sladderen, legges mye av ansvaret på skuldrene til Appleton-søstrenes kjærester - Oasis-vokalisten Liam Gallagher og The Prodigys produsent og DJ Liam Howlett. Historien gjentar seg med andre ord: I sin tid ble jo Paul McCartneys og John Lennons kjærester - Linda Eastman og Yoko Ono - beskyldt for å være årsak til at selveste The Beatles gikk i oppløsning.


Everlast + All Saints = Sant?

(06.11.00) Jentene i All Saints har ikke for vane å inngå samarbeid med andre enn seg sjøl. Nå antydes et prosjekt sammen med Everlast.


All Saints: Saints & Sinners

(17.10.00) De fire unge, vakre og høyst levende britiske helgenene i All Saints er tilbake med langspilleren "Saints & Sinners". Etter utrolig suksess verden over med deres debut for tre år siden, knyttet det seg store forventninger til oppfølgeren. Og de infris så til de grader! Dette er uten tvil en av høstens gledeligste overraskelser på pop-fronten.


All Saints vippa ned Mariah Carey

(09.10.00) Mariah Carey og Westlifes grusomme utgave av Phil Collins "Against All Odds" fikk ikke lang levetid på toppen av de britiske hitlistene. Denne uka går All Saints rett inn som #1 med sin nye singel "Black Coffee".


Max - Cavalera Conspiracy

(26.06.26) Hele «Chaos AD»-skiva (1993) med Max og Igor Cavalera, det bare må bli bra! Den skiva var legendarisk allerede før den ble sluppet, og har hatt stor betydning for rockere siden den kom for 33 år siden.


Strøkent, Babymetal

(26.06.26) Babymetal har måttet tåle mye kritikk siden de begynte å spille. I dag leverte de kanskje dagens hardeste konsert.


Bring Me The Horizon - helt hinsides bra!

(26.06.26) For min del tror jeg ikke noe annet band på Tons kommer til å overgå denne konserten. Jeg havnet i en fullstendig konsertboblerus, og ville ikke at konserten skulle ta slutt.


Da strømmen tok President

(25.06.26) Bandet som først dukket opp i fjor er virkelig noe å følge med på fremover, for dette rocker!