Robyn: Body Talk Pt. 3

Når 2010 skal oppsummeres blir nok Robyns tre kapitler av «Body Talk» nevnt. Kapittel tre er en EP, som føyer seg fint inn i rekken med fengende poplåter fra den svenske popprinsessen.


Denne gangen får vi servert 5 iørefallende låter som utgjør et jevnere og enda mer forenlig uttrykk enn Body Talk Pt. 2.

Både "Call Your Girlfriend", "Get Myself Together" og "Indestructible" vitner om at hun ikke har brukt opp alt kruttet på de to foregående.

De har nemlig inneholdt "Dancing On My Own" og "Hang With Me", som langt på vei har blitt de internasjonale landeplagene for 2010.

Likefullt er det nok bare fansen som sikrer seg alle disse tre utgivelsene hver for seg, for i konklusjonen av Robyn sin maktdemonstrasjon i 2010 kommer også Body Talk som én utgivelse med alt det beste fra de tre.

Det kan fort bli et av de sterkeste dokumentene i forhold til skandinavisk popmusikk av vår tid.


Del på Facebook | Del på Bluesky

Do it again, please!

(21.07.14) Røyksopp og Robyn er lyden av vår tid. Av flere forskjellige årsaker.


Robyn i Ås: Popprinsessen innfridde

(07.10.10) (Ås/PULS): I helgen var det svenske stjerneskuddet Robyn i Ås. Den antatt dyreste timen i UKA i Ås sin historie kan meget vel også ha vært en av de beste. I kveld venter Sentrum Scene på Robyn, og hva de kan vente seg kan du lese her.


Robyn: Body Talk Pt. 2

(10.09.10) Tjuvsvensken Robyn må man nesten kunne kalle henne, for hun stjeler beats og stiler helt vilt fra øverste hylle. Men smart er hun, for vi lar oss alle lure, og faller som fluer for denne jenta.


Robyn: Body Talk Pt. 1

(22.06.10) Glem det enerverende åpningskuttet, der Robyn forteller all verden hva det er som ”fuckin’ kills me”. Den svenske superstjerna som ble døpt Miriam Carlsson leverer ellers elektronika i sjangerens absolutte elitesjikt.


Max - Cavalera Conspiracy

(26.06.26) Hele «Chaos AD»-skiva (1993) med Max og Igor Cavalera, det bare må bli bra! Den skiva var legendarisk allerede før den ble sluppet, og har hatt stor betydning for rockere siden den kom for 33 år siden.


Strøkent, Babymetal

(26.06.26) Babymetal har måttet tåle mye kritikk siden de begynte å spille. I dag leverte de kanskje dagens hardeste konsert.


Bring Me The Horizon - helt hinsides bra!

(26.06.26) For min del tror jeg ikke noe annet band på Tons kommer til å overgå denne konserten. Jeg havnet i en fullstendig konsertboblerus, og ville ikke at konserten skulle ta slutt.


Da strømmen tok President

(25.06.26) Bandet som først dukket opp i fjor er virkelig noe å følge med på fremover, for dette rocker!


1001 - 1002 - Black Debbath!

(25.06.26) Ingen band i verden har spilt på flere Tons of Rock enn Black Debbath. De har spilt på alle festivaler (inkludert den som ble avlyst fordi det kom en liten pandemi).


Velkommen til Tons of Rock!

(24.06.26) Tons of Rock har blitt en av de mest inkluderende festivalene i hele verden. Og nå er vi i gang!