JOHNDOE: Legger ut på en punkturné sammen med svenske Randy. (Foto: Tomas Alf Larsen/PULS)
JOHNDOE: Legger ut på en punkturné sammen med svenske Randy. (Foto: Tomas Alf Larsen/PULS)

Johndoe & Randy turnerer sammen!

Johndoe og Randy utviklet et nært vennskap myntet på pizza, øl, punk og bading da Johndoe spilte inn skive i Stockholm sommeren 2004. Resultatet av det vennskapet blir en felles turné. Først Norge i oktober, så Sverige i desember.


Johndoe spilte inn skiva "Pyromantikk" med hjelp av Pelle Gunnerfeldt sommeren 2004. Nå legger de igjen ut på norske landeveier, denne gangen sammen med de svenske punkyndlingene Randy og nettopp Pelle Gunnerfeldt som gjeste-dj.

Planen er at unionsoppløsningen nok en gang skal markeres, etter modellen til Carola og DDE, men med ett unntak:

- Denne gangen blir det med skikkelig musikk, lover bandene.

Johndoe skal spille inn ny skive mot slutten av året, og er for tiden aktuelle med en låt på Jokke-tributen.

Randy slapp albumet "Randy The Band" mandag denne uken, og er et av de mest catchy og ekte svenske punkbandene.

Du har muligheten til å få med deg denne svensk-norske forbrødringen i følgende byer:

19.10 Oslo - Garage
20.10 Haugesund - Byscenen
21.10 Bergen - Kvarteret
22.10 Trondheim - Blæst
22.10 Trondheim - Coffe Annan, Isak, fri alder


Del på Facebook | Del på Bluesky

Howlin Pelle tells you to go see Randy

(14.10.05) Denne mailen dukket opp fra Howlin Pelle, vokalisten i The Hives. Han mener at vi bør gå og se Randy. Les hvorfor.


Randy are no cheaters

(27.09.03) (Bergen/PULS): Randy er bra live. Ikke noe magisk band, men de kan dette med å underholde publikum. Bare så synd at ikke flere har skjønt det.


Max - Cavalera Conspiracy

(26.06.26) Hele «Chaos AD»-skiva (1993) med Max og Igor Cavalera, det bare må bli bra! Den skiva var legendarisk allerede før den ble sluppet, og har hatt stor betydning for rockere siden den kom for 33 år siden.


Strøkent, Babymetal

(26.06.26) Babymetal har måttet tåle mye kritikk siden de begynte å spille. I dag leverte de kanskje dagens hardeste konsert.


Bring Me The Horizon - helt hinsides bra!

(26.06.26) For min del tror jeg ikke noe annet band på Tons kommer til å overgå denne konserten. Jeg havnet i en fullstendig konsertboblerus, og ville ikke at konserten skulle ta slutt.


Da strømmen tok President

(25.06.26) Bandet som først dukket opp i fjor er virkelig noe å følge med på fremover, for dette rocker!