Karin Park: Fill It Up

Syngedama Karin Park er svensk som noen, men nå bosatt i Norge, nærmere bestemt Bergen. Denne singelen har du neppe unngått å høre på Petre de seneste ukene.


by:Larm-aktuelle Karin Park blir regnet som et av de heteste navnene under den nært forestående festivalen i Trondheim. "Fill It Up" har hatt mye rotasjon på Petre den siste tida, og det er jo en ganske søt låt dette her, da. Jenta synger med en fløyelsmyk stemme som treffer akkurat der den skal, og det er tydelig at produsentene har prøvd å lage et så internasjonalt og radiovennlig lydbilde som mulig. Og jeg syntes de har lykkes bra i dette tilfellet. Dette er popmusikk slik det skal låte - melodiøst og behagelig, og veldig snilt. Kanskje litt for snilt, vil noen hevde (meg selv inkludert), men det å bedømme en artist på bakgrunn av en enkelt låt, er jo selvfølgelig en håpløs oppgave.

La oss konkludere med at jenta har kommet opp med èn ganske okej poplåt, så avventer vi med å avsi den endelige dommen. Men lovende er vel ikke et gærent ord å bruke.

Karin Park spiller altså på by:Larm, og tidspunktet er fredag 14. februar kl 00.30.


Del på Facebook | Del på Bluesky

Bildespesial: Karin Park på Blå

(07.12.22) Karin Park tar oss fra lavmælt elektronika, til rave, til kirkemusikk - på 40 minutter!


Karin Park: Storslått og hjemmekoselig

(21.03.20) Direktesendte konserter via nettet er i vinden for tiden. Flere og flere henger seg på den nye trenden, og fredag kveld var det Karin Park sin tur.


Karin Park: Mørkets dronning

(19.03.20) «Church of Imagination» er et steg dypere ned i materien. Så brutal og vakker har Karin Park aldri før vært på plate. Her forenes kunst og musikk på eksemplarisk vis.


Øya 2009: Hitmaskinen Röyksopp

(16.08.09) (Oslo/PULS): I løpet av tre album har Röyksopp laget nok enkeltlåter til å lage utendørsfest uansett vær. Øyafestivalens siste dag ble våt, men ingen tenkte på det da Röyksopp sto på scenen.


Max - Cavalera Conspiracy

(26.06.26) Hele «Chaos AD»-skiva (1993) med Max og Igor Cavalera, det bare må bli bra! Den skiva var legendarisk allerede før den ble sluppet, og har hatt stor betydning for rockere siden den kom for 33 år siden.


Strøkent, Babymetal

(26.06.26) Babymetal har måttet tåle mye kritikk siden de begynte å spille. I dag leverte de kanskje dagens hardeste konsert.


Bring Me The Horizon - helt hinsides bra!

(26.06.26) For min del tror jeg ikke noe annet band på Tons kommer til å overgå denne konserten. Jeg havnet i en fullstendig konsertboblerus, og ville ikke at konserten skulle ta slutt.


Da strømmen tok President

(25.06.26) Bandet som først dukket opp i fjor er virkelig noe å følge med på fremover, for dette rocker!


1001 - 1002 - Black Debbath!

(25.06.26) Ingen band i verden har spilt på flere Tons of Rock enn Black Debbath. De har spilt på alle festivaler (inkludert den som ble avlyst fordi det kom en liten pandemi).


Velkommen til Tons of Rock!

(24.06.26) Tons of Rock har blitt en av de mest inkluderende festivalene i hele verden. Og nå er vi i gang!