EM-låt i tolvte time!

Randall, kaller de seg - og kommer med en EM-låt bare timer før avspark! Gå ut og slåss!


Riffet er tøft, og bærer preg av at bandet høyst sannsynlig har Eddie & The Hot Rods i samlinga si.

Problemet er
a) vokalen
b) produksjonen

Begge deler er er enkelt og greit klipt sammen for tamt. Ikke nok baller!

Men er her tendenser, for all del - slik at Randall kaprer en overlegen andreplass blant årets EM-låter.

Men: De er sjanseløse mot Racer

Her finner du Randall


Del på Facebook | Del på Bluesky

Norges håp knust av Stensaas' blundere!

(25.03.01) (Ullevål/PULS): Vi hadde jo et visst håp før kampen mot Polen om at vi kunne ta et stort jafs innpå teten i gruppa med seier lørdag, og være betydelig nærmere et VM-sluttspill i Japan og Korea til neste år. Men da er vi virkelig avhengig av at alle gjør jobben sin! Og går det an å trekke fram outstanding enkeltspillere i et lagspill som fotball, må det da jammen gå an å utrope syndere også: I skammekroken med deg, Ståle Stensaas!


Sydenturister raser mot TV 2

(20.06.00) Vi har blitt nedringt av illsinte og fortvilede fotball-fans på ferie i Syden (les: de spanske ferieøyene). Grunnen er at Spania-Jugoslavia og Norge-Slovenia går samtidig, og spansk TV prioriterer (selvfølgelig) den førstnevnte kampen.


Reprise på VM '94?

(19.06.00) Så gikk det som vi spådde i forrige uke. Norge klarte ikke nullstille seg etter seier'n mot Spania. Semb fulgte ikke våre råd om å bytte ut et par av gutta som trengte lengre tid på å komme seg ned på jorda, i tillegg til at vi ble kriga ut av stilen mot kyniske, men akk så proffe jugoslavere.


Tipp Norge-Jugoslavia og vinn CD

(16.06.00) Så er svenskene etter all sansynlighet ute av EM. Og vi normenn synes litt synd på dem. Men det spillet som svenskene presterte i går, er ikke godt nok til å klare en kvartfinaleplass. I kveld kan det være danskenes tur til å ryke ut. Da er det i så fall bare oss igjen til å forsvare nordens ære. Bli med å tipp resultatet mellom Norge og Rest-Jugoslavia.


Iversens goal!

(14.06.00) Spanjolene har klart det Norges Fotballforbund selvfølgelig burde gjort: PULS viser deg vei til Iversens scoring; live på nettet - og som animasjon!


Livredd for England vs. Tyskland!

(14.06.00) - Portugal-kampen var en katastrofe, men jeg velger å se slik på det: Tyskland spilte heller ingen toppmatch. Lørdagen blir et leve eller dø; jeg tror egentlig ikke jeg får sove før den tid. Og tro meg - jeg skal ta’n helt ut. Pub’en på hjørnet har åpent til klokka åtte om morran! PULS har Pete i Quart-aktuelle Saint Etienne på tråden.


Mer drillosk enn Drillo!

(14.06.00) En tilnærma perfekt taktisk gjennomført kamp med ekstremt gjerrig og tålmodig spill mot de spanske storfavorittene, én lang flo-pasning fra Thomas Myhre til Kenguru-Ivers' hue og i mål var det som skulle til for å skape nytt hysteri omkring Norges muligheter i året EM. Drillo kunne ikke gjort det bedre! Samtidig er vi bare én seier unna kvartfinale, pga resultatet i den andre kampen mellom Slovenia og Jugoslavia.


Norge takler ikke seier over Spania

(13.06.00) Henning Berg er friskmeldt. Solskjær har fått arvingen sin i tide til å være i sprudlende humør til første kamp, og spanjolene frykter den norske lagmaskinen. At Ronny Johnsen ikke fikk lov av Ferguson til å være med, har vi lagt bak oss. Du kan derimot være med å tippe resultatet mot Spania og vinne en CD!


Hils på bønda fra nord!

(09.06.00) Det varer i nøyaktig 22 sekunder, og er noe av det mest inderlige jeg kan huske å ha hørt i norsk rock på år og dag. DumDum Boys - for anledninga under navnet Racer - pumper, Arne Scheie hyler. Scheie-mixen er elegant som en dupper i vinkel'n, og jeg har finni meg en plass på mitt lille kontor der jeg kneler hver gang Scheie forteller folket at vi har scoret i Marseille! Vi har scoret mot Brasil! Hodet er vendt mot Mellom-Europa, og for hver dag som går blir jeg mer og mer sikker: Vi kommer til å møte England i semifinalen.


Dette holder ikke i EM

(03.06.00) (Puls/Ullevål Stadion): Til tross for 1-0 seier, må det norske herrelaget i fotball vise bedre takter hvis de skal avansere til kvartfinalen, enn hva tilfellet var mot svake Italia på Ullevål, lørdag ettermiddag.


Sex Pistol kommenterer fotball-pøbler

(22.05.00) Britiske hooligans blir tilbudt relativt store summer for å la seg filme under slåsskamper av filmskapere fra Hollywood. Selskapet Stanley Video planlegger å utgi en samling av hardcore fotballvold i tide før EM. Steve Jones fra Sex Pistols skal lese kommentarene!?


Robbie Williams satser på EM

(06.04.00) Robbie Williams utfordrer E-Type og satser nå for fullt på å kuppe fotball-EM med Pepsi, en av mesterskapet sponsorer, i ryggen.


E-Type lager den offisielle EM-låta

(31.03.00) - Også jeg som ikke engang er noen sportstype, sier Martin "E-Type" Eriksson etter å ha blitt forært oppdraget med å lage låta til sommer'n Fotball-EM-sluttspill i Nederland og Belgia av UEFA.


Bring Me The Horizon - helt hinsides bra!

(26.06.26) For min del tror jeg ikke noe annet band på Tons kommer til å overgå denne konserten. Jeg havnet i en fullstendig konsertboblerus, og ville ikke at konserten skulle ta slutt.


Da strømmen tok President

(25.06.26) Bandet som først dukket opp i fjor er virkelig noe å følge med på fremover, for dette rocker!


1001 - 1002 - Black Debbath!

(25.06.26) Ingen band i verden har spilt på flere Tons of Rock enn Black Debbath. De har spilt på alle festivaler (inkludert den som ble avlyst fordi det kom en liten pandemi).


Velkommen til Tons of Rock!

(24.06.26) Tons of Rock har blitt en av de mest inkluderende festivalene i hele verden. Og nå er vi i gang!


Jan Eggum i eventyrlige omgivelser på Herfra Gård

(24.06.26) Det finnes konserter man gleder seg til, og så finnes det konserter som overrasker og setter seg fast i minnet lenge etter at siste tone har klinget ut. Slik var opplevelsen da Jan Eggum gjestet Herfra Gård på Sokna under Sankthans-feiringen 23. juni.


Clive Davis (1932–2026)

(23.06.26) Han var arkitekten bak et halvt århundre med musikkhistorie.