DOBBELMONO: Spiller på årets underwood-scene
(foto: promo)
DOBBELMONO: Spiller på årets underwood-scene (foto: promo)

Underwood-artistene klare!

Det er nå klart hvilke åtte band som får spille på Underwood-scenen i Frognerbadet juni!


Norwegian Underwood har vært et springbrett for mange kjente norske artister. I år er følgende band stemt fram til å spille:

Caligula’s Sisters
Dobbelmono
No Torso
PostScriptum
Pulverhund
Rover
StMorritz
Yoyoyo Acapulco


Del på Facebook | Del på Bluesky

The Waterboys til Badet og Thomas Dybdahl til Øya

(18.04.07) Norgesvennen Mike Scott tar med seg sitt kjære The Waterboys tilbake til Norge nok en gang, denne gangen som headliner til Norwegian Woods tredje dag. Til Øyafestivalen kommer Thomas Dybdahl med KORK som backingband.


Tori Amos returnerer til Norwegian Wood

(21.02.07) Det er bare to år siden sist Tori Amos gjestet Frognerbadet, den gang helt alene. Når hun kommer tilbake i juni er det med fullt band og et splitter nytt album i bagasjen.


Tre første til Norwegian Wood offentliggjort

(25.01.07) Så var det Norwegian Wood sin tur til å offentliggjøre sine første bookinger til sommerens festival i Frognerbadet. Norsk melankoli, australsk retro-rock og amerikansk nu-metal står på den foreløpige plakaten.


Bring Me The Horizon - helt hinsides bra!

(26.06.26) For min del tror jeg ikke noe annet band på Tons kommer til å overgå denne konserten. Jeg havnet i en fullstendig konsertboblerus, og ville ikke at konserten skulle ta slutt.


Da strømmen tok President

(25.06.26) Bandet som først dukket opp i fjor er virkelig noe å følge med på fremover, for dette rocker!


1001 - 1002 - Black Debbath!

(25.06.26) Ingen band i verden har spilt på flere Tons of Rock enn Black Debbath. De har spilt på alle festivaler (inkludert den som ble avlyst fordi det kom en liten pandemi).


Velkommen til Tons of Rock!

(24.06.26) Tons of Rock har blitt en av de mest inkluderende festivalene i hele verden. Og nå er vi i gang!