THE POLICE: Inviterer 20 fans til øving midt på Sunset Strip.
THE POLICE: Inviterer 20 fans til øving midt på Sunset Strip.

The Police inviterer til øving

Ved siden av Van Halen, er The Police en av de største stjernene på årets comeback-himmel. 12. februar, dagen etter deres opptreden på Grammy Awards skal The Police øve på Whiskey A Go Go, midt på Sunset Strip i Los Angeles. 20 veldig heldige fans kan få bli med.


Whiskey A Go Go har huset mange band opp igjennom årene, og hele glambevegelsen fra 80-tallet med Mötley Crüe i spissen nærmest bodde på klubben i sine første år som band.

12. februar inntar en ikke så ukjent trio den lille klubben, og dagen etter deres første offentlige opptreden siden 1986 skal Sting, Andy Summers og Stewart Copeland øve foran 20 inviterte fans. Om du er en Legacy Member på hjemmesiden til Sting (www.sting.com) så har du sjansen.

På øvingen er det også planlagt at trioen skal orientere om sine turnéplaner i løpet av 2007, noe som tilsier at pressen også skal være tilstede.


Del på Facebook | Del på Bluesky

The Police: Kommer ikke likevel

(26.02.08) Igjennom sine 5 suksessrike år mellom 1978 og 1983 kom The Police aldri til Norge. I fjor, da bandet gjorde sin innendørsturné i Europa var Stockholm det nærmeste de kom Oslo. Gleden var da stor da The Police annonserte sitt første Norgesbesøk noensinne da de skulle innta Valle Hovin 11. juni til sommeren. Den konserten er nå avlyst.


The Police til Valle Hovin

(21.11.07) Heltene Sting, Steward Copeland og Andy Summers ankommer Norge i juni neste år. Bandet har fått strålende kritikk for sin comeback turnè og man kan forvente en drøss av hits fra denne evigunge trioen.


The Police: Comeback-sus i Globen

(30.08.07) (Stockholm/PULS): 14. oktober 1983: Sting, Andy Summers og Stewart Copeland forlater Stockholm Isstadion, og sier sannsynligvis noe sånt som "See you next time, Sweden". 24 år etter er de tilbake, litt senere enn de fleste trodde den gangen. Heldigvis var det tilstrekkelig med energi og sjarm igjen i den legendariske trioen til å lage nostalgifest i Globen.


The Police - Best Of

(28.08.07) For godt over 20år sidan var Andrew James Somers, Stewart Armstrong Copeland og Gordon Matthew Thomas Sumner på toppen av hit og salgslistene verden over takka være sitt arbeid med The Police. No kjem dei med nok ei best of samling og nok ein gong går det ikkje mange låtane før vi forstår kvifor dei var så populære.


Comeback for The Police?

(02.01.07) Britiske aviser spekulerer nå i om The Police skal ut på en større turnè sammen til sommeren. Det blir i så fall den første siden 1984.


The Police gjenforenes

(14.11.02) ... men bare for en kveld. Det skjer i mars neste år, da den britiske trioen skal voteres inn i The Rock'n'Roll Hall of Fame.


Max - Cavalera Conspiracy

(26.06.26) Hele «Chaos AD»-skiva (1993) med Max og Igor Cavalera, det bare må bli bra! Den skiva var legendarisk allerede før den ble sluppet, og har hatt stor betydning for rockere siden den kom for 33 år siden.


Strøkent, Babymetal

(26.06.26) Babymetal har måttet tåle mye kritikk siden de begynte å spille. I dag leverte de kanskje dagens hardeste konsert.


Bring Me The Horizon - helt hinsides bra!

(26.06.26) For min del tror jeg ikke noe annet band på Tons kommer til å overgå denne konserten. Jeg havnet i en fullstendig konsertboblerus, og ville ikke at konserten skulle ta slutt.


Da strømmen tok President

(25.06.26) Bandet som først dukket opp i fjor er virkelig noe å følge med på fremover, for dette rocker!