Kamelot trekker seg fra RagnaRock

Ragnarock fortsetter skandaletrenden. Nå har enda et av de halvstore banda trukket seg fra festivalen på grunn av manglende kontrakter og pengegaranti fra festivalledelsen.


Følgende beskjed står å lese på bandets hjemmeside:

Kamelot will not be performing at the Ragnarock Festival in Norway this August 18th-19th. KMI Entertainment's Tim Norwood states "We have yet to receive a contract or deposits for this festival. It is unfortunate for the fans since the band was very excited about coming to Norway again, it is simple out of our hands at this point. It also means that we have to reschedule the Helsinki show that was booked in connection with Ragnarock. We are in the middle of planning the European tour for Spring 2007 and we are planning a full run through Norway and Finland".

Dermed er altså enda et navn borte fra plakaten.


Del på Facebook | Del på Bluesky

RagnaRock er avlyst

(07.07.06) Det har vært en eneste lang og pinlig historie, men nå har arrangørene av RagnaRock kastet inn håndkleet og avlyst hele festivalen.


Festivalfarse ala RagnaRock

(29.06.06) Med store ord og velklingende headlinere var det flere som hevet øyebryna når selveste Valle Hovin skulle huse Norges svar på Sweden Rock og Wacken Open Air. Nå står festivalen igjen som en eneste stor farse, uten headlinere og med en festivalledelse som unngår å gi svar på tiltale.


Twisted Sister og W.A.S.P. avlyser Ragnarock

(21.06.06) Det har ligget i kortene en god stund, men festivalledelsen har vært stumme som østers etter at Twisted Sister og WASP plutselig og uten noen spesiell grunn ble fjernet fra programmet til den nye rock og metal festivalen på Valle Hovin. I dag ble det slutt på spekulasjonene. Ingen av headlinerne kommer allikevel.


Bring Me The Horizon - helt hinsides bra!

(26.06.26) For min del tror jeg ikke noe annet band på Tons kommer til å overgå denne konserten. Jeg havnet i en fullstendig konsertboblerus, og ville ikke at konserten skulle ta slutt.


Da strømmen tok President

(25.06.26) Bandet som først dukket opp i fjor er virkelig noe å følge med på fremover, for dette rocker!


1001 - 1002 - Black Debbath!

(25.06.26) Ingen band i verden har spilt på flere Tons of Rock enn Black Debbath. De har spilt på alle festivaler (inkludert den som ble avlyst fordi det kom en liten pandemi).


Velkommen til Tons of Rock!

(24.06.26) Tons of Rock har blitt en av de mest inkluderende festivalene i hele verden. Og nå er vi i gang!